برزیل شانس نخست قهرمانی است

برزیل شانس نخست قهرمانی است




 

 


برزیل شانس نخست قهرمانی است


تاریخ : شنبه ،
24 اسفند 1392

پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بايد اين واقعيت را قبول کنيم که ما از نظر تاکتيکي و فوتبالي از رقبايمان عقب هستيم و نبايد سطح توقعات را بالا ببريم تا اتفاقات 2006 دوباره تکرار شود.


مهدي مهدوي‌کيا در خصوص اينکه کدام تيم شانس بيشتري براي قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل دارد، گفت: فوتبال وزشي است که قابل پيش‌بيني نيست اما با توجه به اينکه برزيل ميزبان مسابقات است و سال گذشته هم در جام کنفدراسيون‌ها توانست قهرمان شود و اسپانيا را با اقتدار شکست دهد من فکر مي‌کنم اين تيم شانس بيشتري دارد چرا که بازي‌هاي رواني را از شاگردان اسکولاري مي‌بينيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: فکر مي‌کنم اين تيم يکي از شانس‌هاي اصلي قهرماني است و در کنار آن فکر مي‌کنم تيم ملي فوتبال آلمان هم از تيم‌هاي قدرتمند دنياست و قطعا اين تيم جزو 4 تيم پاياني جام جهاني است اما با اين همه نمي‌توان فوتبال را پيش‌بيني کرد. من فکر مي‌کنم همه تا حد زيادي همين فکر را مي‌کنند البته آرژانتين هم تيم بسيار قوي است و با توجه به اينکه بازي‌ها در آمريکاي جنوبي برگزار مي‌شود اين تيم هم از قدرت بالايي برخوردار است اما بايد مسابقات شروع شود تا ببينيم آمادگي مسابقات در چه حدي است.

مهدوي‌کيا در پاسخ به اين سؤال که با توجه به فوتبالي که از تيم‌هاي حاضر در جام جهاني مشاهده مي‌کني، فکر نمي‌کنيد شانس تيمي مثل آلمان از برزيل بيشتر باشد، اظهار داشت: برزيل تيم بسيار خوبي است و بازي‌هايي که از اين تيم مي‌بينيم با اقتدار حريفانش را شکست مي‌دهد و فکر مي‌کنم اسکولاري به ترکيبي رسيده که مي‌تواند مدعي اصلي قهرماني باشد اما آلمان هم هميشه تيم منظمي بوده و تيمي است که در تورنمنت‌ها بسيار موفق است و در حال حاضر هم ميانگين سني بسيار خوبي در اين تيم وجود دارد و چند سال گذشته هم نتايج خوبي گرفته است اما در کل همانطور که گفتم بايد منتظر ماند تا بازي‌ها شروع شود و سپس درباره مدعيان اصلي صحبت کرد.

پيشکسوت فوتبال کشورمان درباره عملکرد احتمالي ايران در جام جهاني 2014 برزيل گفت:با وضعيتي که ما در حال حاضر مي‌بينيم فکر نمي‌کنم هيچ کاري بتوانيم انجام دهيم اما بايد ديد در زمان باقي مانده چه اتفاقي براي فوتبال ما خواهد افتاد. ما در حال حاضر از خيلي از تيم‌هاي شرکت کننده در جام جهاني عقب هستيم. ما روزهاي زيادي از بازي‌هاي فيفا را از دست داده‌ايم و بايد اين واقعيت را قبول کنيم که ما از نظر تاکتيکي و فوتبالي از رقبايمان عقب هستيم و نبايد سطح توقعات را بالا ببريم تا اتفاقات 2006 دوباره تکرار شود.

وي ادامه داد: اگر در زمان باقي مانده تا جام‌جهاني تيم ملي خوب تدارک ببيند و اردوهاي خوبي پشت سر بگذارد و بتواند بازي‌هاي تدارکاتي خوبي انجام دهد اميدوارم که بتوانيم از حيثيت و نام فوتبال ايران در جام جهاني دفاع کنيم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل